Benim Hikayem

Hiç tanımadığınız birine dair içinizde uyanan o tuhaf merakın son noktasındasınız...

Salı, Temmuz 26, 2005

Bırrrrn bırn bırrrrrrrrrrrrrrnnnnn:)


Bugün ilk kez motorla E-5'e çıktım. Kalbim ağzımda Haliç'i geçtim. üstüme doğru açısını kapatarak gelen bir otobüsü atlattım. Yokuşta en sağ şeridin en sağında olmama rağmen beni sıkıştırmaya çalışan kamyona "bıırrrn bırrrrrnn" toz yutturdum...Kısacası ben bugün işe motorla geldim :) Tekirim destek olmak için arkamda oturdu. Vardığımızda "Hmm...çok iyi kullanıyorsun bravo" diyip beni yüreklendirdi. Ama hain motorumuz bizi kazıklamaya devam ediyor. Amansız, daha doğrusu tanı konulamayan bir rahatsızlığı var. O servis senin bu servis benim dolaşıyoruz. Bunaldı tekirim de bütün gün o adamlarla uğraşmaktan. Ama o rüzgar nasıl güzel birşey...Motorla bırn bırn bırrrrrrrrrrrrn yapmak ne büyük mutluluk...Hızlanmak için basılan gaza bitiyorum!:) Ha yine mutsuz uyandım o başka!:)

10 Bidilar:

At 7/26/2005, Blogger Erol said...

Bir "Bırrrrn bırn bırrrrrrrrrrrrrrnnnnn:) " ım bile yok :(

 
At 7/26/2005, Blogger Gece said...

Ben çok istiyorum ama ya. O ivmeyi hissetmek istiyorum, önümdeki adam kesiyor ya o rüzgarı, sadece belli bölgelerim hissediyor ya... Yolun kısmen görüyorum ya, tüm keyfi kaçıyor motorun. Nasıl yapmalı nasil etmeli, bir motoru, oğlumuzun yanına, A2 yazısını B'nin yanına katmalı?

 
At 7/26/2005, Blogger Wanna Run said...

Erol, bütün güb bırrrrrn bırnnn diyorum seni bir bırrrn bırrrn almaya teşvik etmek için. Bilmem anlatabildim mi?

Ve Gece, hoşgeldin:) Bence ne yapıp etmeli benim gibi iki ayağını bir pabuca skup tüm sıkışıklığına rağmen bir A2 almalı...Rüzgarı hissedince hep daha güçlüsünü almak istemeli:)Bir yandan da kalbin ağzından fırlayacak gibi çarpmalı. ama bugün yolda gördüğüm motor kazası gibi nicelerini unutmamalı:)Bııırnnnnnnnnn...(Ve genç kadın sahneden çıkar:) )

 
At 7/26/2005, Blogger Gece said...

e o zaman başlayalım bııırrrrnnnn bııırrrnnnnn... da bu iş böyle olmaz herhalde. Somut bir aksiyon planı yapayım bare.

 
At 7/26/2005, Blogger Wanna Run said...

Motoru hissetmek için çok fazla planlı programlı olmamak gerek desem Gece?:) Gerçi motorcu olunca da gayet kokoş olabilirsin. Çok şık montlar, kırmızı eldivenler falan var mesela;)

 
At 7/26/2005, Blogger Erol said...

Bırrrrn bırn bırrrrrrrrrrrrrrnnnnn

anlatabiliyor, anlaşılabiliyor :-sun-)

 
At 7/27/2005, Blogger Gece said...

Motoru hissetmek için değil de, motorun ön koltuguna geçebilmek için plana programa, daha doğrusu, kullanmayı öğrenmeye, ehliyete, kendime uygun bir motora falan ihtiyacım var.

Nerden bulurum kırmızı eldiven, hem kırmızılı grili motor botlarım da var, ona da uyar :P

 
At 7/27/2005, Blogger Wanna Run said...

Bilmem...İstanbul'da Sirkeci'deki mağazalarda gördüm:) Aklımda almak var onlardan. Ama ben daha motor kıyafetlerimi almadım. Neyi bekliyorsam?:)
Demek istediğim...Düşünme bile, uygula;)

 
At 7/28/2005, Blogger Gece said...

Dolaylı yoldan rüyama girdiniz :)

 
At 7/28/2005, Blogger Wanna Run said...

Gece, cevabımı senin hanede tıngırdattım. Dün gördüğüm rüyaya da değindim;)

 

Yorum Gönder

<< Home