Benim Hikayem

Hiç tanımadığınız birine dair içinizde uyanan o tuhaf merakın son noktasındasınız...

Salı, Ağustos 22, 2006

Tamam, bu işten anlamıyorum!

Kabul ediyorum. Bu tepmlate olayından pek anlamıyorum. Ama durup dururken blogumun sağındaki "sidebar"ın neden blogun en altına kaydığını ve template'de ne yaparsam yapayım düzelmeyişini anlamıyorum. Böyle durumlarda bilgisayarlardan, 0'lardan 1'lerden, html kodlarından, teknolojinin tamamından nefret ediyorum! Dünya üzerinde etki olmadan tepki olmamalı değil mi? Ben birşey yapmadan blogum değişmemeli! Offf... Gelen giden varsa, onlara şunu söylemek görevim: Kusura bakmayın, ev biraz dağınık. Elimden bukadarı geliyor. Artık birileri bana bir fikir verene kadar bu karmaşayı çekeceksiniz napalım:( Yunanistan gezimi anlatmaya başlayamadım tabii daha. Sinirimi öyle bozdu ki şu blog. Şeytan diyor ki toptan kapat git. Hmm... Yoksa explorer mı bir kazık atıyor bana? Opera falan mı kullansam? Offff.....

3 Bidilar:

At 9/05/2006, Blogger ulothrix said...

Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

 
At 9/05/2006, Blogger ulothrix said...

Merhaba,

Templatenizdeki sorun, sayfanın en altında bulunan 20 Haziran tarihli "Sahibinin İlgisizliğinden ötürü.." şeklindeki yazinizdan kaynaklanıyor. Oradaki resmin eni olması gerekenden daha büyük, bu nedenle de sidebar aşağı kayıyor..

Nacizane olarak üç öneri sunabilirim:

1- O yazıyı silin :) (ama yapmayın tabi, vicdanımız buna el vermez:))

2- O resmi, silip yerine -sizin için düzenlediğimiz- http://www.yesilvadi.org/foto/benim_hayatim.gif adresindeki resmi koyun.

3- Photoshop'la yandaki beyazlıkları kesin :)


Umarım template'teki bu sorun size "bundan sonra blog yazarsam n'olayım!" dedirtmemiştir :I

Pek bi saygılarımızla,
YesilVadi.org Blog Destek Kişicanları

 
At 9/11/2006, Blogger Wanna Run said...

Ulothrix merhaba,
İlişikteki ( O yazıyı silin :) (ama yapmayın tabi, vicdanımız buna el vermez:))) önerinize kulak asarak o resmi gayet de vicdani sınırlar çerçevesinde web'in çöplüğüne gönderdim:) Sanırım sorunum gerçekten çözüldü! Ne kadar teşekkür etsem azdır...

 

Yorum Gönder

<< Home