Benim Hikayem

Hiç tanımadığınız birine dair içinizde uyanan o tuhaf merakın son noktasındasınız...

Pazartesi, Eylül 11, 2006

Kahretsin! (Ya da bir başka deyişle "LIFE IS UNFAIR")

HayatIM yine beni sağımdan solumdan sıkıştırıp son kullanma tarihini bekleyen konserve haline soktu. Nefes alamıyorum. Alır almaz gelicem. Ve biliyorum çok ihmal ettim, en kısa zamanda anlatılacak oncaaaaaa şeyi anlatıcam. Yine, yeni, yeniden: Lütfen bir yere ayrılmayın :)

3 Bidilar:

At 9/25/2006, Blogger Erol said...

hey! wanna'yı aradım ben. evet run run olan :)
burda mıdır acaba? onu burada bulabileceğimi söylediler.
hey hadi ama, artık çıkalım ortaya.. :)

 
At 9/27/2006, Blogger Wanna Run said...

Aaaa Eroool:)
Neredeydin sen ya?:)

 
At 9/30/2006, Blogger Erol said...

ben gömüldüm ya da -müşüm. hiçbir şey yoktu artık. sonra aklıma estikçe. şimdi yine bazen..
ya işte saçma sapan ne bileyim sanki kavruldum da yoruldum. kendimi kendimden uzaklaştıracak meşgaleler buldum.
ardından ve yine yeniden arada bir bakar oldum.. işte öyle be wanna. bloglara şöyle bi göz gezdirdim de aklıam bu blogda yazptıgımız yazısmalar geldi.
vay be! dedim. vay be! zaten bi çok şeyi anlatıyor. yoksa niye vay be! :)

vay be!

sen iyi misin?

 

Yorum Gönder

<< Home