Benim Hikayem

Hiç tanımadığınız birine dair içinizde uyanan o tuhaf merakın son noktasındasınız...

Pazar, Ekim 22, 2006

Tatille bayılıyorummm!



Paros'ta Ege'nin kenarında oturup greek coffee (aslında bildiğiniz turkish coffee ama biraz daha aromalısı işte) yudumlarken çektiğim bu dev feribotun resmine bakıyorum ve Şeker Bayramı'na sayılı saatler kala ZENDOG'da okuduğum şu satırları blogumdan uzak kaldığım günlere ithafen hala buradan umudunu kesmemişlerle paylaşmak istiyorum. Önümüzdeki 3 gün İstanbul çevresini tavaf etmeyi düşünüyoruz Tekirimle. Yeni işim felaket bunalttı ya beni, acısını çıkaracağım;)

Ne düşünüyorsak oyuz,

düşüncelerimizden

yükselen her şeyiz.

Düşüncelerimizle

dünyayı oluştururuz.

Saf bir zihinle

düşün ve konuş,

sarsılmazca izleyecektir

mutluluk seni

gölgen olarak.

BUDA / DHAMMAPADA

2 Bidilar:

At 11/24/2006, Blogger Tolga said...

wannarun ! tekrar merhaba : ) sevindim tekrar yazmana. 1 ay aralıklarla yazmışsın ama olmaz böyle eski performansı bekliyoruz ; )

öğretmen olmana çok şaşırdım, ne öğretmeni nasıl yani detay isteriz : )

ha bi de sonraki yazı çok hoşuma gitti gerçekten. Düşüncelerin dünyayı oluşturduğu çok doğru. insan bakış açısını değiştirdiğinde çevresindeki herkes/herşey değişmeye başlıyor.. yeni yazılar bekliyoruz, sevgiler..

 
At 11/26/2006, Blogger Wanna Run said...

Teşekkürler Mushmula. Umarım eski performansımı yakalarım yine. Gün içinde bilgisayara erişimim pek mümkün olmuyor. Melum, hocalık zor zanaat:)Bir sürü "yeni iş ıvır zıvır"ı ile uğraşıyorum işte. Bir ara verebildiğim kadar detayı buradan yazmaya çalışırım. ama sanırım yine iş değiştiricem:( Emin değilim, detaylar çok yakında burada:)
Burada buluşmak üzere...

 

Yorum Gönder

<< Home