Benim Hikayem

Hiç tanımadığınız birine dair içinizde uyanan o tuhaf merakın son noktasındasınız...

Pazar, Aralık 31, 2006

Büyüyorum...

Bugün hem bayram, hem yeni yıla gireceğimiz gün, hem de doğum günüm:) Hepsi birarada! Hediyeler de bollaşıyor böyle olunca:) Birkaç gün önce öğrencilerimle de vedalaştım. Yeni yılın ilk günlerinde yeni iş yerimde çalışıyor olacağım. Kafam karışık, hem mutluyum hem endişeli... Bakalım 2007 nasıl bir yıl olacak. Bir iyi, bir kötü yıl prensibinden gidersek iyi bir yıl olması gerekiyor ya neyse:)
Umarım bu gece bol eğlenceli geçer. Zira 30'lu yaşlarıma giderek yaklaşıyor olmam yeterince ürkütücü geliyor. Eskiden önümde hep upuzuuuun bir ömür var gibi gelirken şimdi geriye kalan ömrümden birer birer eksildiğini hissediyorum yılların. Yaşlanmanın yan etkisi olsa gerek korku başladı!:) Yeni yaşımı ve yeni beklentilerimi, hüzünlerimi, mutluluklarımı yine buradan ve daha sık (!) blogumun vefalı okuyucuları ile paylaşmak dileğiyle. İyi ki doğdum:) (Bir anlamı vardır değil mi doğmuş olmamın:) )

İyi seneler! Huzurlu bayramlar...
Wanna

3 Bidilar:

At 1/29/2007, Blogger Ufuk Ilter said...

:) Yahu biz de amma vefalı okuyucular imişiz :). Yeni yılını, yaşgününü, bayramını kutlarım.. Geç olsa da.. Sevgiler.

 
At 1/29/2007, Blogger Ufuk Ilter said...

Aaa ama ben yeni yılını ve bayramını kutlamıştım zaten yahu :)

 
At 1/30/2007, Blogger Wanna Run said...

Hakikaten öyleymişsiniz:) Tekrar teşekkür ederim. Çok yakında performansımı güçlendirerek dönüş yapmayı planlıyorum. Ama iş yerinde yazamadığımdan zamansızlık sorunu oluyor:( Çözeceğim!:)

 

Yorum Gönder

<< Home