Benim Hikayem

Hiç tanımadığınız birine dair içinizde uyanan o tuhaf merakın son noktasındasınız...

Salı, Ocak 30, 2007

Aşkım iyi ki doğmuş!:)


Aşkım, bugün doğumgünün... Ben ise iş yerindeyim. Yanında olamıyorum. Ama söz veriyorum, hayatının her dakikasında yanında olacağım! (Sen sıkılsan bile!Hani mesela sinemada 'Bu koltuk araları ne kadar dar' diye vıdırdandığımda, sabah asık suratlı kalkıp hayata küsme kararı aldığımda, sürekli iş yerimle ilgili şikayetlerimle seni bunlattığımda falan da!:)) Hayatıma girmiş en tatlı, en kocaman yürekli, en tatlı suratlı, en sevecen, en sevilesi, en yakışıklı, en müthiş şeysin! İyi ki doğmuşsun aşkım! İyi ki seni tanımış, ısrarla peşinden koşmuşum iyi ki! Bugüne kadar yaşadıklarımız biliyorum geride kalacak. Yaşam, sonunda yüreklerimize uygun seçenekler de sunacak (En azından sen tüm iyimserliğinle buna inanmaya devam edeceksin ve ben de katılmak zorunda kalacağım sana;-) ) Şaka bir yana, seni her gün daha çok, daha farklı seveceğim ve sensiz uyumakta yine güçlük çekeceğim. Ama en önemlisi, her gece gözlerimi yumarken beni bu kadar sevdiğin için Allah'a şükretmeye devam edeceğim!(Bak ben de şükrediyorum işte aşkım!:) )

Nice yıllara, el ele girmek dileğiyle aşkım. Umarım bu yıl da benimle gurur duymanı sağlayacak şeyler yapabilirim... Çünkü ben seninle iftihar ediyorum!

Seni çooooook seviyorum!

NOT: Yanında olamadığım için bizim "mırk"ın resmini Times Meydanı'nda bir billboard'a yapıştırıp üstüne "Seni seviyoruz" yazarak bir incelik yapmaya çalıştım. Ama ne yazı gözüktü ne de resmi büyütmeyi başarabildim! Becereksiz de olsam sanırım seni sevdiğimi anlatabildim!:) Gece görüşmek üzere...

Sarmanın ve manevi katkısı ile "mırk":)

0 Bidilar:

Yorum Gönder

<< Home