Benim Hikayem

Hiç tanımadığınız birine dair içinizde uyanan o tuhaf merakın son noktasındasınız...

Pazar, Mart 30, 2008

Bir Pazar Gecesi Rüyası!...


*Bu hafta 6 gün çalıştım. Az önce geldim işten. Migrenim günlerdir huzur vermiyor bana... Sorunlar geçmedikçe o da geçecek gibi değil zaten.

*İşten-eve kısa araba yolculuğunun en güzel yanı Dreamgirls filminin soundtrack'ini bangır bangır çınlatmak oldu beynimde... Tapılası iş çıkarmışlar bu müzikalde...

*Kedimin güzel, pembe dudaklarının altında tanımlayamadığımız bir leke çıktı. Kısa bir internet araştırması yaptım, bir hayli canım sıkıldı. Yeni taşındığımız bu semtte nerede veteriner var ki?

*Yarım saat içinde yatmazsam sabah 9'da işte olamam... Off, ev kadını falan olmak istiyorum artık ben!

*Sinema tarihinin "en ...." öpüşme sahneleri hakkında bir yazı yazdım... Uzun günün en keyifli edimi buydu sanırım. Yeniden dergilere yazmak istiyorum. Bir sürü yeteneksiz kaplamış sektörü... (Bu kendimi yetenekli gördüğüm anlamına mı gelmeli???)

*Havalar bu hafta da yağışlıymış! Oysa motoru öyle özledik ki:( Gel bahar, geeeelll...

*Ben bu yaz Amerika'ya gittiğimi ve gözlerimi orada yummak istediğimi söylemiş miydim hiç? (Bkz. Lady Liberty and Me!)


Etiketler: , , , ,

0 Bidilar:

Yorum Gönder

<< Home