Benim Hikayem

Hiç tanımadığınız birine dair içinizde uyanan o tuhaf merakın son noktasındasınız...

Pazartesi, Aralık 22, 2008

Kişi kendinden kurtulmadıkça kurtulabilmiş midir gerçekten?

Amerika'dayım...
Onca yıllık hayalden sonra???
Kendimi de getirdim mi yanımda?
Evet, maalesef....

2 Bidilar:

At 12/23/2008, Blogger Erol said...

sevgili kadim blogger arkadaşım,
bana bıraktıgın yorumdan sonra senin de bir şeyler karalamış olabileceğini düşünmüştüm. doğruymuş. :)

kendimin bir kısmından, o olmamasını istediğim birkaç duhuydüş'ünden kurtulsam sanki her şey çok daha güzel olmazmıydı ki?

 
At 12/24/2008, Blogger Wanna Run said...

Ya da belki de kurtulmayı beklemek kusurumuz içimizden koparıp atamadığımız!? Kabullensek olmaz mı ki?

Doğru düşünmüşsün... Özledim buraları... Daha doğrusu yalnız hissettim kendimi buraya kaçtım:)

 

Yorum Gönder

<< Home