Benim Hikayem

Hiç tanımadığınız birine dair içinizde uyanan o tuhaf merakın son noktasındasınız...

Pazar, Şubat 22, 2009

The Oscar goes to...


Erken uyandım bugün. Aslında gece uyudum mu bilmiyorum! Sanırım daldım, uyudum, uyandım, döndüm, durdum, yoruldum. Çok debelenmeden kalkayım dedim. Biraz facebook, biraz gazeteler... Dışarı mı çıksam birkaç dakikalığına? Bir Washington Post alsam ama kafamı dağıtmak için sadece haftasonu eklerine baksam. Onların bile kafayı dağıttığı tartışılır ya!


Akşam Oscar töreni var. Gece Reader'ı izledik tekirimle. Yarısından sonrası anlam kazanan bir filmdi bence. Zamanın Titanic'teki tıfıl Kate Winslet'ı baya olgun bir kadın olmuş. Revolutionary Road'da da Reader'da da ilgimi çekmeyi başardı. Ukalalığıma bakmayın kadın bütün ödülleri topladı neredeyse bu sene! :)


Bu yıl oscar yayınıyla uğraşanlardan değil de izleyenler olmak daha bir mutlu ediyor beni! Onca emek... Takdir görmeden!


Bir gazete alsam. Kuponlar falan vardır içinde şimdi. Amerika'nın hiç almayacağın şeyleri sana aldırma yöntemi:) Tuzağa düştüğünde öyle aldığın para falan yetmez işte!:)


Erken uyandım. Zırvalamak istedi canım işte. Yoksa kime ne, değil mi ama!? :))))

0 Bidilar:

Yorum Gönder

<< Home