Benim Hikayem

Hiç tanımadığınız birine dair içinizde uyanan o tuhaf merakın son noktasındasınız...

Cumartesi, Mayıs 15, 2010

Bugün

Bugün alışveriş yapmam lazım. Türkiye'ye dönüş vakti yaklaşıyor. Hediye, kıyafet vs bir sürü şey lazım. Dün akşam buranın o meşhur tropikal fırtınalarından (!) birinin içinde kaldım. Üstelik motorun tepesindeyken! İlk kez fırtınada motor kullanmış oldum. Daha önce yağmurda bile kullanmamıştım:) Bir ara bir cesaret geldi, baktım uçuyorum yolda, "dur" dedim kendime, "dur, kendine gel":)

İş yerinde unuttuğum telefonumu almak için eve döndüm, motoru garaja bırakıp arabayı aldım. Kaskımdaki yağmur tanelerini bıraktım. Cesaret nişanı gibi, dursunlar dedim biraz :))

İş yerine ulaştığımda silecek bile yetişmiyordu artık. Önümü bile göremeden kapının önüne park ettim. Bekle, bekle, bekle, baktım dineceği yok. Bir cesaret fırladım 10 adım ötedeki kapıya doğru... Bagajdaki şemsiyeyi de almaya cesaret edemedim tabii. Onun için bagaja ulaşmak da en az 5 saniye ederdi zira! İçeri girdiğimde vücudumda kuru bir nokta yoktu! :)))

Neyse ki iş yerinde bir hırkam vardı. Üstümdekileri çıkarıp onu giydim, titreye titreye alışverişe döndüm. Markete girerken az önceki o berbat fırtına bitmiş, akşamın o saatinde güneşin son kalıntısı kaplamıştı havayı. Hep çok tedbirli olan ben dedim ki kendime "amaaan elinde taşıma şimdi şemsiye falan, bitti işte"... Yiyecek içecek alışverişini bitirip marketin kapısına bir geldim ki..... İçerisi şimşeklerle aydınlanıyor, yağmurdan göz gözü görmüyor. LOST adası mübarek! :)))

Yarım saat oturdum, daha doğrusu dışarı adım atamayan birkaç kişiyle birlikte marketin girişindeki güvenli bankta oturup bekledik. Tekirim aradı o sırada. Taksim'e gitmiş, içmişler arkadaşlarıyla. Türkiye'de saat sabahın 3'ü falan o sırada, telaşlandırdı beni. Oysa bana "ballandıra ballandıra kokoreç yediğimi anlatacaktım sana" dedi :)) Kokoreç.... Mmmhhhh... Özlemedim değil. Ama en çok kaymaklı künefeyi özledim :) Bir de çiğ köfte :) Bir de acılı her türlü et işte:) Nerede doğduğumu bilmesem kesin Urfa'lıyım diycem ama....:)))

Neyse... Oyalanmanın faydası yok. Çok işim vaaaaarrr, çooooookkkkk....

0 Bidilar:

Yorum Gönder

<< Home