Benim Hikayem

Hiç tanımadığınız birine dair içinizde uyanan o tuhaf merakın son noktasındasınız...

Pazar, Ekim 03, 2010

Yılmaya meyilli kişilik bozukluğu

Blogger'lığı biraz daha profesyonelleştiriyim, Amerika hakkında, motosikletim hakkında, onun bunun hakkında ağzı olan herkes gibi ahkam keseyim diyordum. Sonra bir gaflet anında "next blog" sarmalına kapılıp onlarca blog gezdim.

Yıldım! Ne çok yazan, ne çok güzel resimler koyan, ne çok arkadaşı, subscriberı olna, ne çok anlatan, ne çok dinlenen blogger var ortada... Beni kim ne yapsın? :(

3 Bidilar:

At 11/11/2010, Blogger bitkisel said...

Hmm olmadı bu şimdi :(

 
At 3/27/2011, Blogger Wanna Run said...

Neden ama? :(

 
At 12/04/2018, Anonymous Adsız said...

Bir hayatı kurtarmak için bir böbrek satmak isteyen 18 yaşından büyük ciddi böbrek vericileri arıyoruz ve her bağışçı için iyi bir teklif ve diğer tazminatlarımız var.
Bizim sürecimiz hızlı ve güvenliğiniz garantilidir.
Lütfen bize ulaşın iowalutheranhospital@gmail.com
Ayrıca whatsapp +1 929 281 1248 numaralı telefondan bizi arayabilir veya bizimle iletişime geçebilirsiniz.

 

Yorum Gönder

<< Home